Košík

0

0 pol.

Žádné zboží k porovnání - jak porovnávat?

Časté otázky - e-shop

Telefonická objednávka a infolinka k e-shopu: 232 000 222, volba 2

Kde najdu návod na čištění a údržbu materiálů?

Kde najdu informace k údržbě zahradního nábytku?

Nemohu se dovolat na infolinku 232 000 222 / volba 2

Mám nestandardní dotaz, na který na infolince nemají dostatek informací

  • doporučujeme zaslat dotaz na e-mailovou adresu: sales.eshop@as­ko.net. Ihned jakmile informaci ověříme, budeme Vás zpětně kontaktovat

Potvrzení objednávky

  • potvrzení objednávky obdržíte hned po jejím vytvoření e-mailem. Pokud toto potvrzení neobdržíte, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese info.eshop@as­ko.net, aby jsme prověřili problém nedoručení potvrzení

Mám zájem o telefonickou objednávku

  • telefonickou objednávku je možné realizovat jen v tom případě, pokud máte zájem objednávat zboží z internetového obchodu
  • telefonickou objednávku můžete realizovat na lince 232 000 222, volba 2
  • telefonické objednávky jsou možné realizovat Po – Ne 9:00 – 19:30 hod
  • po vytvoření tel. objednávky obdržíte potvrzení objednávky e-mailem. Pokud potvrzení neobdržíte, doporučujeme kontaktovat infolinku

Jaké jsou možnosti platby?

  • na dobírku – celou sumu za objednávku uhradí zákazník řidiči při převzetí zboží
  • kreditní kartou – pokud Vám neprošla platba kreditní kartou, pravděpodobně nemáte autorizaci na platbu kartou prostřednictvím internetu anebo výška objednávky přesáhla možnost Vašeho limitu na kartě. Takovou objednávku Vám následně můžeme změnit na dobírku po zaslání informace na e-mailovou adresu: info.eshop@as­ko.net
  • PayU – Pokud využíváte služeb některé z podporovaných bank, můžete objednávku jednoduše zaplatit přímo ze svého internetového bankovnictví platebním systémem PayU. Zboží je okamžitě zaplacené a expedované.

Je platba kreditní kartou při nákupu na e-shopu bezpečná?

  • platba kartou na našem e-shopu je naprosto bezpečná
  • při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure řešení, což je nejmodernější aplikace kartových asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na Internetu
  • údaje ze své platební karty zadáváte přímo bance
  • přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje
  • nikdo z našich zaměstnanců nemá přístup k údajům o Vaší kartě

Mám zájem o splátkový prodej, ale chci objednávku přes e-shop

  • splátkový prodej jako služba není momentálně dostupná u internetových objednávek

Chci si objednat zboží přes internetový obchod a vyzvednout si ho osobně na prodejně

  • Osobní odběr je možný na adrese:
    Asko Nábytek – Horní Počernice – centrální sklad
    Hala B4
    Do Čertous 2772/8
    193 00 Praha 9 – Horní Počernice
  • Otevírací doba
    Po – Pá 9:00–21:00h
    So – Ne 10:00–20:00

Chci rezervovat zboží na e-shopu

  • zboží není možné na e-shopu rezervovat, pouze vytvořená objednávka bude vyexpedovaná

Chci objednat zboží z letáku přes e–shop

  • produkt je možné objednat přes e–shop, pokud je dostupný v aktuální nabídce e–shopu
  • pokud není možné vložit požadované zboží do nákupního košíku v e–shopu, je možné ho v danou dobu zakoupit / objednat pouze osobně na kamenné prodejně

Dostupnost a ceny produktů v e-shopu

  • aktuální skladová dostupnost produktů v e-shopu platí jen pro internetové objednávky
  • produkty dostupné na internetu jsou skladem pro e-shop s možností doručení do 7 pracovních dní
  • akce, které platí v internetovém obchodě, se nemusí shodovat s akcemi na kamenných prodejnách
  • zboží není možné rezervovat, pouze vytvořená objednávka bude vyexpedovaná
  • ceny při produktech jsou konečné už po odečtení akční slevy, pokud nějaká akce právě probíhá

Daňový doklad, záruční list

  • daňovým dokladem a zároveň záručním listem je faktura odeslaná v elektronické podobě, kterou obdržíte po doručení zboží e-mailem na Vámi zadanou e-mailovou adresu, která byla vyplněna v objednávce
  • změna daňového dokladu po doručení zboží není možná

Kde jsou k dispozici obchodní podmínky?

Expedice, doručení zboží a vynáška

  • doručení zboží je max. do 7 pracovních dní
  • v den expedice obdržíte e-mailem potvrzení o expedici s číslem zásilky, pod kterým se zboží doručuje. Obvykle se zboží doručuje den po expedici.
  • zboží se doručuje společností PPL v pracovní dny v čase 8.00 – 17.00 hod.
  • Zboží je doručeno na adresu dodání uvedené v objednávce za první vchodové dveře, pokud tomu podmínky dovolují.
  • Výnos do patra poskytujeme u zásilek PPL Sprint do 80 kg, pokud si zákazník ve své objednávce výnos objednal. Výnos do patra musí být učiněn při vytváření objednávky, po expedici změna není možná. Cena vynášky je 350 Kč do jakéhokoliv patra. Vynášku poskytuje 1 řidič, je potřebná součinnost zákazníka s řidičem.

Kontrola zboží při jeho převzetí od řidiče

  • doporučujeme zkontrolovat neporušenost balíků při převzetí zboží od řidiče. Pokud je některý z balíků poškozen, tak buď zboží od řidiče nepřebírejte a kontaktujte poté našeho reklamanta na e-mailové adrese: reklamace.eshop@as­ko.net anebo zboží přeberte a napište do přepravního listu řidiči poznámku, že zboží bylo převzato s výhradou pro případné pozdější podání reklamace
  • doporučujeme při převzetí překontrolovat, zda počet přebraných balíků souhlasí s počtem balíků uvedených na přepravním listu

Odstoupení od smlouvy

  • je možné bez udání důvodu do 14ti dnů od doručení zboží, a to písemně prostřednictvím formuláře, který naleznete zde: http://www.asko-nabytek.cz/odstoupeni
  • zboží je potřeba doručit na vlastní náklady zpět do Aska v zabaleném stavu, s fakturou a s přepravním listem, po dohodě s naším reklamantem, kterého můžete kontaktovat prostřednictvím formuláře http://www.asko-nabytek.cz/odstoupeni a dohodnout si s ním další postup

Věrnostní program pro E-shop

  • Věrnostní program e-shopu Asko Nábytek
  • Pro naše věrné zákazníky jsme připravili Věrnostní program e-shopu – získejte slevu již při druhé objednávce!
    Podmínky uplatnění slevy pro zákazníky:
    • Platnost zapojení se do věrnostního programu je od 8. 4. 2014
    • Věrnostní sleva platí pouze pro zaregistrované zákazníky E-shopu www.asko.cz
    • Možnost registrace je prostřednictvím webových stránek www.asko.cz – Registrace nového zákazníka
  • Uplatnění slevy je následovné:
    • 3% sleva z aktuálních prodejních cen produktů při druhé objednávce
    • 5% sleva z aktuálních prodejních cen produktů při třetí objednávce
    • 7% sleva z aktuálních prodejních cen produktů při každé další objednávce
  • Sleva se netýká dopravného a služeb poskytovaných v E-shopu. Sleva se vztahuje na aktuálně prodávané produktyPřed uplatněním slevy musí být předchozí objednávky doručené zákazníkovi. Sleva se vztahuje na online objednávky, i na telefonické objednávky uplatněné na telefonním čísle 232 000 222 / volba 2. Při telefonické objednávce musí zákazník disponovat e-mailovou adresou. Zákazníkovi se celková sleva zobrazí v nákupním košíku sumou, i procentuálním vyjádřením. Sleva je vázaná na aktuální profil zaregistrovaného zákazníka (pokud si sám změní v průběhu roku přihlašovací údaje, např. e-mail anebo jméno, sleva se mu automaticky započte).

Potřebuji uplatnit reklamaci

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více info