Košík

0

0 pol.

Žádné zboží k porovnání - jak porovnávat?

Časté otázky - kamenné pobočky


Kde najdu návod na čištění a údržbu materiálů?

Kde najdu informace k údržbě zahradního nábytku?

Nemohu se dovolat na konkrétní pobočku

  • na Vaše dotazy ohledně zákázek a zboží byla vytvořena naše infolinka pro zákazníky, která je Vám k dispozici denně Po – Pá od 9.00 do 20.00 a So – Ne od 9.00 do 21.00. Můžete se informovat na tel. čísle 232 000 222

Mám nestandardní dotaz, na který na infolince nemají dostatek informací

  • doporučujeme vypsat kontaktní formulář, který se nachází na našich internetových stránkách. Ihned jakmile informaci ověříme, budeme Vás kontaktovat.

Jaké jsou možnosti splátkového prodeje?

  • splátkový prodej nám realizuje společnost QUATRO, splátkový prodej je možný jen při nákupu na kamenných pobočkách. O splátkovém prodeji se můžete informovat na zákaznické lince QUATRA 810 888 999 nebo přímo na prodejně při osobní návštěvě.

Jaké jsou možnosti platby na pobočkách?

  • platba v hotovosti
  • platba platební nebo kreditní kartou
  • platba na splátky prostřednictvím společnosti Homecredit

V jakém případě mohu zaplatit požadovanou sumu převodem na účet?

  • převodem na účet můžete zaplatit proforma fakturu, která Vám byla vystavena na prodejně. Splatnost je do 10 dní.
  • převodem na účet můžete zaplatit doplatek zbývající sumy. Platba k zakázce je přiřazena do 5 dní. Až po připsání (přiřazení) platby k zakázce si můžete zboží vyzvednout ze skladu. Připsání platby k Vaší zakázce si můžete ověřit na naší infolince 232 000 222.

Jaký je variabilní symbol při platbě převodem na účet?

  • jako variabilní symbol uvádějte číslo kupní smlouvy

Jaká je výdejní doba skladu?

  • výdej ze skladu je možný během celé otevírací doby prodejny – viz kontakty prodejen
  • výjimkou je centrální sklad v Praze 9 – Horních Počernicích, výdejní doba je Po – Pá 09:00 – 21:00, So – Ne 10:00– 20:00

Chci vrátit zakoupené zboží, které mám už doma

Nemám kontakt na dopravu a montáž

  • kontakt na dopravu a montáž Vám poskytneme na naší infolince 232 000 222
  • PPL doprava platí jen při internetových objednávkách

Chci rezervovat zboží

  • zboží není možné rezervovat

Jak mám postupovat při reklamaci? (mám k dispozici číslo kupní smlouvy)

  • reklamaci doporučujeme podat vyplněním internetového formuláře na našich webových stránkách, na základě odeslání internetového formuláře Vás bude kontaktovat reklamační pracovník. Doporučujeme přiložit fotografie reklamovaného zboží pro urychlení procesu reklamace.

Jak mám postupovat při reklamaci? (mám k dispozici jen paragon – blok o zaplacení)

  • reklamaci doporučujeme podat na e-mailovou adresu ve tvaru servis.město@as­ko.net (místo slova „město“ zadejte příslušné město, kde se kamenná pobočka nachází, např.: servis.boleslav@as­ko.net, servis.sterbo­holy@asko.net, apod. Jako přílohu zašlete naskenovaný paragon.

Mám problém vyplnit internetový formulář pro odeslání reklamace

  • v tomto případě můžete kontaktovat infolinku 232 000 222. O­perátorky Vám pomohou vyplnit internetový formulář.

Kde jsou k dispozici VOP?

Dostupnost produktů na jednotlivých pobočkách, sortiment, ceny – v porovnání s dostupností, cenami a sortimentem na internetu

  • aktuální dostupnost produktu na kamenné pobočce si můžete prověřit na naší infolince 232 000 222. Nesho­duje se s dostupností produktů na internetu.
  • ceny a sortiment uveřejněný na internetu se nemusí shodovat s cenami a sortimentem v jednotlivých kamenných prodejnách

Sortiment na kamenných prodejnách v porovnání se sortimentem na internetu

  • Na kamenných prodejnách je možnost výběru i z jiných produktů, které se nenachází v nabídce na internetu
  • pro ověření ceny na prodejnách můžete kontaktovat linku 232 000 222

Potřebuji informace k plánovaným kuchyním

Potřebuji uplatnit reklamaci

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více info