Časté otázky - e-shop
Infoservis pro e-shop
Naše telefonistky jsou Vám k dispozici:
Pondělí–Pátek
8:00–18:00 hod.
Sobota–Neděle
9:00–16:00 hod.
Platby
6 otázek
Jaké jsou možnosti platby?
- Kartou online - pohodlný, rychlý a bezpečný způsob úhrady, který probíhá přímo na našich stránkách prostřednictvím zabezpečené platební brány
- Bankovním převodem - objednávku jednoduše zaplatíte přímo ze svého internetového bankovnictví platebním systémem PayU
- Na dobírku – celou sumu za objednávku uhradí zákazník řidiči při převzetí zboží
- Google pay / Apple pay - umožňují rychlou a bezpečnou bezkontaktní platbu přímo z vašeho mobilního zařízení bez nutnosti zadávat údaje z karty
- Splátky - platba na splátky vám umožní rozdělit si cenu nákupu do menších měsíčních částek s rychlým online vyřízením přímo při objednávce
- Odložená platba - odložená platba vám umožní zaplatit za zboží až později, a to až do výše 25 000 Kč, bez nutnosti platit ihned při nákupu
Je platba kartou online při nákupu na e-shopu bezpečná?
- platba kartou na našem e-shopu je naprosto bezpečná
- při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure řešení, což je nejmodernější aplikace kartových asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na Internetu
- údaje ze své platební karty zadáváte přímo bance
- přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje
- nikdo z našich zaměstnanců nemá přístup k údajům o Vaší kartě
Poskytujete nákup na splátky?
- ano, nabízíme možnost platby na splátky ve spolupráci s naším partnerem
- pokud máte zájem o tuto možnost financování, tak si můžete u každého produktu, otevřít splátkovou kalkulačku, ve které si sami zvolíte délku splátky
- tuto platební metodu si můžete zvolit v košíku při dokončování objednávky
- podmínky a možnosti platby na splátky se mohou lišit. Více informací naleznete na stránkách našeho partnera, kam budete při vytváření objednávky automaticky přesměrováni.
Proč mi nefunguje platba kartou?
-
existuje více důvodů, proč Vám neprošla platba online:
- skontrolujte, či máte povolené platby kartou online
- výška objednávky presiahla možnosť Vášho limitu na karte
- nedostatok financií na karte
- expirácia karty
- došlo k uzavretiu okna brány pri spracovaní platby
- v takovém případě zavolejte na infolinku kde Vám naši kolegové pomohou situaci vyřešit: 232 000 222 / volba 2
Mohu uplatnit dárkovou poukázku zakoupenou v prodejně na e-shopu?
- dárkovou poukázku, která je zakoupena na prodejně, nelze využít při nákupu na e-shopu
Existuje v e-shopu možnost odložené platby?
- ano, v košíku e-shopu je k dispozici platební metoda – odložená platba PlatímPak
- služba Vám umožní odložit platbu o 30 dní
- hodnota objednávky nesmí překročit výši 25 000 Kč
Nákup a objednávka
6 otázek
Potvrzení objednávky
- potvrzení objednávky obdržíte hned po jejím vytvoření prostřednictvím e-mailu
- pokud toto potvrzení neobdržíte, kontaktujte nás na e-mailové adrese info.eshop@asko.net či na infolince 232 002 222 / volba 2, abychom prověřili problém nedoručeného potvrzení
Mám zájem o telefonickou objednávku
- telefonickou objednávku v e-shopu můžete realizovat na lince 232 000 222 / volba 2
-
telefonické objednávky jsou možné realizovat:
- Po – Pá 8:00 – 18:00 hod
- So – Ne 9:00 – 16:00 hod
Je možné si zboží objednat přes e-shop a vyzvednout si ho na prodejně?
- ano, osobní odběr je možný na všech našich prodejnách, a to zcela zdarma
- objednejte si online, zvolte osobní odběr a vyzvedněte si objednávku již do pár minut
- mapu prodejen naleznete ZDE (https://www.asko-nabytek.cz/nase-pobocky)
Nemohu se dovolat na infolinku 232 000 222 / volba 2
- v takovém případě doporučujeme zaslat dotaz na e-mailovou adresu: info.eshop@asko.net
Jak zjistím stav své objednávky?
- v případě osobního odběru Vám téměř obratem přijde notifikační e-mail k vyzvednutí objednávky
- v případě expedice vás průběžně informujeme o stavu Vaší objednávky a ve chvíli, kdy objednávku přebírá dopravce, kontaktuje jej dle informací, které jsou v e-mailu
Kde jsou k dispozici obchodní podmínky?
- VOP pro e-shop naleznete ZDE (Všeobecné obchodní podmínky pro nakupování v e-shopu)
- při nákupu jsou součástí notifikačního e-mailu
Vrácení a reklamace
5 otázek
Jaký je postup při odstoupení od smlouvy?
- odstoupení od smlouvy je možné ve lhůtě 14 dnů ode dne, kdy Vám bylo zboží doručeno
- pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy vyplňte písemně formulář, který naleznete ZDE
- po odeslání formuláře prosím vyčkejte na odpověď zákaznického servisu, které Vás bude kontaktovat v nejbližší možné době
- na předem domluvenou prodejnu doručíte nepoškozené zboží zabalené v originálním obalu, na vlastní náklady
- při vrácení zboží je potřebné se prokázat kopií faktury, kterou jste obdrželi na e-mail
Jak mohu změnit nebo zrušit svou objednávku?
- pokud chcete změnit nebo zrušit svou objednávku, kontaktujte nás co nejdříve. Jakmile objednávku zpracujeme a odešleme, už nebude možné ji změnit nebo zrušit.
- u objednávek, které ještě nebyly odeslány, provedeme změnu nebo zrušení podle vašeho požadavku
Co dělat, pokud jsem obdržel poškozené nebo nesprávné zboží?
- pokud obdržíte poškozené nebo nesprávné zboží, okamžitě nás kontaktujte přes reklamační formulář na našich stránkách
- následně vás bude kontaktovat naše reklamační oddělení
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace v e-shopu?
- všechny reklamace vyřizujeme v zákonem stanovených lhůtách
Jak dlouhá je záruční doba na produkty zakoupené v e-shopu?
- pro běžné spotřebitele trvá záruka dva roky, pokud není uvedeno jinak
Produkty
6 otázek
Kde najdu návod k čištění, montáži a údržbě produktů?
- návod najdete v příloze notifikačního e-mailu a také v našich VOP (Všeobecné obchodní podmínky pro nakupování v e-shopu)
Chci si nechat naplánovat nábytek na míru
- v takovém případě se obraťte naše prodejny ZDE
- nábytek na míru nelze zakoupit přímo v e-shopu
Jsou ceny zboží v e-shopu stejné jako ceny v prodejnách?
- ceny u produktů se mohou lišit v důsledku odlišných marketingových akcí
Jak zjistím dostupnost zboží?
- dostupnost zboží je uvedena u každého produktu
Nemohu najít návod k montáži
- montážní návod je součástí balení jednotlivých produktů
- ke stažení na našich stránkách ho najdete v detailu každého produktu
- v případě, že si nevíte rady, můžete se obrátit na infolinku 232 000 222 / volba 2
S montáží produktu si nevím rady
- i v takovém případě Vám umíme pomoct
- obraťte se na naše prodejny a dokupte si službu MONTÁŽKA
- základní informace naleznete ZDE
Doprava a odběr zboží
6 otázek
Jaké jsou možnosti dopravy v e-shopu?
- doručení domů našimi externími partnery před první uzamykatelné dveře
- vlastní odvoz při osobním odběru
- zapůjčení dodávky PŮJČ SI MĚ v prodejnách Praha Štěrboholy, Plzeň, Havířov, Hradec Králové
Jak probíhá expedice v e-shopu?
- v den expedice obdržíte e-mailem potvrzení o expedici s číslem zásilky a kontaktem na externího dopravce
- zboží se doručuje externím dopravcem v pracovní dny
- zboží je doručeno na adresu dodání uvedené v objednávce před první vchodové dveře, pokud tomu podmínky dovolují
Kontrola zboží při jeho převzetí od řidiče
- při převzetí zboží od řidiče zkontrolujte neporušenost balíků
- pokud je některý z balíků poškozen, nepřebírejte jej od řidiče nebo zboží převezměte, ale do přepravního listu napište, že zboží bylo převzato s výhradou. Pokud se rozhodnete zboží nepřevzít, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese: info.eshop@asko.net
- při převzetí také zkontrolujte, zda počet převzatých balíků souhlasí s počtem balíků uvedených na přepravním listu
Je možné změnit domluvený termín dopravy?
- ano, pokud je zásilka vyexpedována ze skladu, termín dopravy lze změnit přímo s dopravcem
- v případě, že zboží nebylo ještě vyexpedováno, kontaktujte náš zákaznický servis 232 000 222 / volba 2
Vynesete mi zboží z e-shopu do patra?
- tuto službu v rámci e-shopu neposkytujeme
- pokud máte zájem o službu vynáška, doporučujeme nákup v prodejnách, které tuto službu nabízejí
Jak zjistím, kdy bude moje objednávka doručena?
- po vyexpedování vaší objednávky ze skladu vám zašleme potvrzující e-mail, že zakázku předáváme dopravci
- následně vás kontaktuje dopravce a informuje o možnosti sledování zásilky
- v případě jakýchkoliv změn kontaktujte dopravce
Marketingové akce
7 otázek
Jak se dozvím o novinkách a akcích?
- můžete se přihlásit k odběru našeho newsletteru, kde pravidelně informujeme o novinkách, akcích a speciálních nabídkách
Kde najdu aktuální letáky a jejich platnost?
- aktuální letáky s akčními cenami najdete ZDE
Kde najdu aktuální akce a jejich platnost?
- marketingové akce můžete najít na hlavní stránce našeho e-shopu, v detailu každého produktu nebo na stránkách ZDE
Mohu se odhlásit ze zasílání newsletteru?
- ano, pokud si nepřejete dostávat newslettery, můžete se kdykoli odhlásit prostřednictvím odkazu na konci e-mailu
Mohu kombinovat různé akce / slevy dohromady?
- není možné kombinovat více slevových kódů na jeden produkt
- každý kód je možné použít samostatně při nákupu
Na co platí narozeninová sleva?
- narozeninová sleva nelze uplatnit na produkty, které jsou v letáku, akci či výprodeji
- na tuto slevu máte nárok v případě vyplnění data narozenin
- sleva Vám přijde jako dárek před datem Vašich narozenin
Jak fungují marketingové akce se slevovým kódem?
- produkt, na který se akce vztahuje vložíte do košíku a v poli „vložit slevový kupón“ vyplníte slevový kód akce
- následná sleva bude odečtena z prodejních cen produktů, na který se akce vztahuje
- podmínky marketingových akcí naleznete vždy v podstránce, která informuje o akci
Účet a registrace
5 otázek
Musím mít účet, abych mohl/a nakupovat?
- Nemusíte. Nákup na našem e-shopu je možný i bez registrace. Pokud si ale účet založíte, získáte přístup k celé řadě výhod a usnadníte si budoucí nákupy.
Zapomněl/a jsem heslo – jak ho obnovím?
- Na přihlašovací stránce klikněte na odkaz „Zapomněli jste své heslo?“. Zadejte svůj e-mail, který jste použili při registraci, a my vám na něj obratem pošleme odkaz pro nastavení nového hesla.
Získám nějaké výhody, když si založím účet?
-
Ano! Registrovaní zákazníci od nás dostávají:
- slevový kód k narozeninám,
- slevový kód k svátku,
- slevu na první nákup po registraci.
- Navíc budete mít přehled o svých objednávkách a rychlejší průběh dalších nákupů.
Je můj účet chráněn a jsou mé údaje v bezpečí?
- Ano, bezpečnost vašich údajů bereme velmi vážně. Vaše data chráníme v souladu s platnou legislativou (včetně GDPR) a používáme zabezpečené připojení, aby k nim neměl přístup nikdo nepovolaný.
Jak si založím zákaznický účet?
- Zákaznický účet si snadno vytvoříte na stránce asko-nabytek.cz/registrace. Stačí vyplnit jméno, příjmení, e-mail a datum narození. Díky registraci od nás získáte slevové vouchery k vašim osobním událostem a zároveň budete mít přehled o všech svých objednávkách na jednom místě.