Osobní odběry vždy zdarma
95 % produktů skladem
Milion spokojených zákazníků
Košík 0.00 Kč
Produkt byl přidán do košíku
img
Ostatní produkty v košíku
produktů v košíku
Mezisoučet
0

Časté otázky - e-shop

Infoservis pro e-shop

232 000 222,volba 2
Zákaznický servis
Naše telefonistky jsou Vám k dispozici:
Pondělí–Pátek
8:00–18:00 hod.
Sobota–Neděle
9:00–16:00 hod.

Platby

6 otázek

Jaké jsou možnosti platby?
  • Kartou online - pohodlný, rychlý a bezpečný způsob úhrady, který probíhá přímo na našich stránkách prostřednictvím zabezpečené platební brány
  • Bankovním převodem - objednávku jednoduše zaplatíte přímo ze svého internetového bankovnictví platebním systémem PayU
  • Na dobírku – celou sumu za objednávku uhradí zákazník řidiči při převzetí zboží
  • Google pay / Apple pay - umožňují rychlou a bezpečnou bezkontaktní platbu přímo z vašeho mobilního zařízení bez nutnosti zadávat údaje z karty
  • Splátky - platba na splátky vám umožní rozdělit si cenu nákupu do menších měsíčních částek s rychlým online vyřízením přímo při objednávce
  • Odložená platba - odložená platba vám umožní zaplatit za zboží až později, a to až do výše 25 000 Kč, bez nutnosti platit ihned při nákupu
Je platba kartou online při nákupu na e-shopu bezpečná?
  • platba kartou na našem e-shopu je naprosto bezpečná
  • při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure řešení, což je nejmodernější aplikace kartových asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na Internetu
  • údaje ze své platební karty zadáváte přímo bance
  • přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje
  • nikdo z našich zaměstnanců nemá přístup k údajům o Vaší kartě
Poskytujete nákup na splátky?
  • ano, nabízíme možnost platby na splátky ve spolupráci s naším partnerem
  • pokud máte zájem o tuto možnost financování, tak si můžete u každého produktu, otevřít splátkovou kalkulačku, ve které si sami zvolíte délku splátky
  • tuto platební metodu si můžete zvolit v košíku při dokončování objednávky
  • podmínky a možnosti platby na splátky se mohou lišit. Více informací naleznete na stránkách našeho partnera, kam budete při vytváření objednávky automaticky přesměrováni.
Proč mi nefunguje platba kartou?
  • existuje více důvodů, proč Vám neprošla platba online:
    • skontrolujte, či máte povolené platby kartou online
    • výška objednávky presiahla možnosť Vášho limitu na karte
    • nedostatok financií na karte
    • expirácia karty
    • došlo k uzavretiu okna brány pri spracovaní platby
  • v takovém případě zavolejte na infolinku kde Vám naši kolegové pomohou situaci vyřešit: 232 000 222 / volba 2
Mohu uplatnit dárkovou poukázku zakoupenou v prodejně na e-shopu?
  • dárkovou poukázku, která je zakoupena na prodejně, nelze využít při nákupu na e-shopu
Existuje v e-shopu možnost odložené platby?
  • ano, v košíku e-shopu je k dispozici platební metoda – odložená platba PlatímPak
  • služba Vám umožní odložit platbu o 30 dní
  • hodnota objednávky nesmí překročit výši 25 000 Kč

Nákup a objednávka

6 otázek

Potvrzení objednávky
  • potvrzení objednávky obdržíte hned po jejím vytvoření prostřednictvím e-mailu
  • pokud toto potvrzení neobdržíte, kontaktujte nás na e-mailové adrese info.eshop@asko.net či na infolince 232 002 222 / volba 2, abychom prověřili problém nedoručeného potvrzení
Mám zájem o telefonickou objednávku
  • telefonickou objednávku v e-shopu můžete realizovat na lince 232 000 222 / volba 2
  • telefonické objednávky jsou možné realizovat:
    • Po – Pá 8:00 – 18:00 hod
    • So – Ne 9:00 – 16:00 hod
Je možné si zboží objednat přes e-shop a vyzvednout si ho na prodejně?
  • ano, osobní odběr je možný na všech našich prodejnách, a to zcela zdarma
  • objednejte si online, zvolte osobní odběr a vyzvedněte si objednávku již do pár minut
  • mapu prodejen naleznete ZDE (https://www.asko-nabytek.cz/nase-pobocky)
Nemohu se dovolat na infolinku 232 000 222 / volba 2
Jak zjistím stav své objednávky?
  • v případě osobního odběru Vám téměř obratem přijde notifikační e-mail k vyzvednutí objednávky
  • v případě expedice vás průběžně informujeme o stavu Vaší objednávky a ve chvíli, kdy objednávku přebírá dopravce, kontaktuje jej dle informací, které jsou v e-mailu
Kde jsou k dispozici obchodní podmínky?

Vrácení a reklamace

5 otázek

Jaký je postup při odstoupení od smlouvy?
  • odstoupení od smlouvy je možné ve lhůtě 14 dnů ode dne, kdy Vám bylo zboží doručeno
  • pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy vyplňte písemně formulář, který naleznete ZDE
  • po odeslání formuláře prosím vyčkejte na odpověď zákaznického servisu, které Vás bude kontaktovat v nejbližší možné době
  • na předem domluvenou prodejnu doručíte nepoškozené zboží zabalené v originálním obalu, na vlastní náklady
  • při vrácení zboží je potřebné se prokázat kopií faktury, kterou jste obdrželi na e-mail
Jak mohu změnit nebo zrušit svou objednávku?
  • pokud chcete změnit nebo zrušit svou objednávku, kontaktujte nás co nejdříve. Jakmile objednávku zpracujeme a odešleme, už nebude možné ji změnit nebo zrušit.
  • u objednávek, které ještě nebyly odeslány, provedeme změnu nebo zrušení podle vašeho požadavku
Co dělat, pokud jsem obdržel poškozené nebo nesprávné zboží?
  • pokud obdržíte poškozené nebo nesprávné zboží, okamžitě nás kontaktujte přes reklamační formulář na našich stránkách
  • následně vás bude kontaktovat naše reklamační oddělení
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace v e-shopu?
  • všechny reklamace vyřizujeme v zákonem stanovených lhůtách
Jak dlouhá je záruční doba na produkty zakoupené v e-shopu?
  • pro běžné spotřebitele trvá záruka dva roky, pokud není uvedeno jinak

Produkty

6 otázek

Kde najdu návod k čištění, montáži a údržbě produktů?
Chci si nechat naplánovat nábytek na míru
  • v takovém případě se obraťte naše prodejny ZDE
  • nábytek na míru nelze zakoupit přímo v e-shopu
Jsou ceny zboží v e-shopu stejné jako ceny v prodejnách?
  • ceny u produktů se mohou lišit v důsledku odlišných marketingových akcí
Jak zjistím dostupnost zboží?
  • dostupnost zboží je uvedena u každého produktu
Nemohu najít návod k montáži
  • montážní návod je součástí balení jednotlivých produktů
  • ke stažení na našich stránkách ho najdete v detailu každého produktu
  • v případě, že si nevíte rady, můžete se obrátit na infolinku 232 000 222 / volba 2
S montáží produktu si nevím rady
  • i v takovém případě Vám umíme pomoct
  • obraťte se na naše prodejny a dokupte si službu MONTÁŽKA
  • základní informace naleznete ZDE

Doprava a odběr zboží

6 otázek

Jaké jsou možnosti dopravy v e-shopu?
  • doručení domů našimi externími partnery před první uzamykatelné dveře
  • vlastní odvoz při osobním odběru
  • zapůjčení dodávky PŮJČ SI MĚ v prodejnách Praha Štěrboholy, Plzeň, Havířov, Hradec Králové
Jak probíhá expedice v e-shopu?
  • v den expedice obdržíte e-mailem potvrzení o expedici s číslem zásilky a kontaktem na externího dopravce
  • zboží se doručuje externím dopravcem v pracovní dny
  • zboží je doručeno na adresu dodání uvedené v objednávce před první vchodové dveře, pokud tomu podmínky dovolují
Kontrola zboží při jeho převzetí od řidiče
  • při převzetí zboží od řidiče zkontrolujte neporušenost balíků
  • pokud je některý z balíků poškozen, nepřebírejte jej od řidiče nebo zboží převezměte, ale do přepravního listu napište, že zboží bylo převzato s výhradou. Pokud se rozhodnete zboží nepřevzít, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese: info.eshop@asko.net
  • při převzetí také zkontrolujte, zda počet převzatých balíků souhlasí s počtem balíků uvedených na přepravním listu
Je možné změnit domluvený termín dopravy?
  • ano, pokud je zásilka vyexpedována ze skladu, termín dopravy lze změnit přímo s dopravcem
  • v případě, že zboží nebylo ještě vyexpedováno, kontaktujte náš zákaznický servis 232 000 222 / volba 2
Vynesete mi zboží z e-shopu do patra?
  • tuto službu v rámci e-shopu neposkytujeme
  • pokud máte zájem o službu vynáška, doporučujeme nákup v prodejnách, které tuto službu nabízejí
Jak zjistím, kdy bude moje objednávka doručena?
  • po vyexpedování vaší objednávky ze skladu vám zašleme potvrzující e-mail, že zakázku předáváme dopravci
  • následně vás kontaktuje dopravce a informuje o možnosti sledování zásilky
  • v případě jakýchkoliv změn kontaktujte dopravce

Marketingové akce

7 otázek

Jak se dozvím o novinkách a akcích?
  • můžete se přihlásit k odběru našeho newsletteru, kde pravidelně informujeme o novinkách, akcích a speciálních nabídkách
Kde najdu aktuální letáky a jejich platnost?
  • aktuální letáky s akčními cenami najdete ZDE
Kde najdu aktuální akce a jejich platnost?
  • marketingové akce můžete najít na hlavní stránce našeho e-shopu, v detailu každého produktu nebo na stránkách ZDE
Mohu se odhlásit ze zasílání newsletteru?
  • ano, pokud si nepřejete dostávat newslettery, můžete se kdykoli odhlásit prostřednictvím odkazu na konci e-mailu
Mohu kombinovat různé akce / slevy dohromady?
  • není možné kombinovat více slevových kódů na jeden produkt
  • každý kód je možné použít samostatně při nákupu
Na co platí narozeninová sleva?
  • narozeninová sleva nelze uplatnit na produkty, které jsou v letáku, akci či výprodeji
  • na tuto slevu máte nárok v případě vyplnění data narozenin
  • sleva Vám přijde jako dárek před datem Vašich narozenin
Jak fungují marketingové akce se slevovým kódem?
  • produkt, na který se akce vztahuje vložíte do košíku a v poli „vložit slevový kupón“ vyplníte slevový kód akce
  • následná sleva bude odečtena z prodejních cen produktů, na který se akce vztahuje
  • podmínky marketingových akcí naleznete vždy v podstránce, která informuje o akci

Účet a registrace

5 otázek

Musím mít účet, abych mohl/a nakupovat?
  • Nemusíte. Nákup na našem e-shopu je možný i bez registrace. Pokud si ale účet založíte, získáte přístup k celé řadě výhod a usnadníte si budoucí nákupy.
Zapomněl/a jsem heslo – jak ho obnovím?
  • Na přihlašovací stránce klikněte na odkaz „Zapomněli jste své heslo?“. Zadejte svůj e-mail, který jste použili při registraci, a my vám na něj obratem pošleme odkaz pro nastavení nového hesla.
Získám nějaké výhody, když si založím účet?
  • Ano! Registrovaní zákazníci od nás dostávají:
    • slevový kód k narozeninám,
    • slevový kód k svátku,
    • slevu na první nákup po registraci.
  • Navíc budete mít přehled o svých objednávkách a rychlejší průběh dalších nákupů.
Je můj účet chráněn a jsou mé údaje v bezpečí?
  • Ano, bezpečnost vašich údajů bereme velmi vážně. Vaše data chráníme v souladu s platnou legislativou (včetně GDPR) a používáme zabezpečené připojení, aby k nim neměl přístup nikdo nepovolaný.
Jak si založím zákaznický účet?
  • Zákaznický účet si snadno vytvoříte na stránce asko-nabytek.cz/registrace. Stačí vyplnit jméno, příjmení, e-mail a datum narození. Díky registraci od nás získáte slevové vouchery k vašim osobním událostem a zároveň budete mít přehled o všech svých objednávkách na jednom místě.

Hledáte
nejčastější otázky k nákupu v kammených prodejnách?