Časté otázky - kamenné prodejny
Platby
4 otázky
Jakými způsoby mohu zaplatit?
- Osobně - platbu provedete přímo na pokladně prodejny, a to buď hotově nebo platební kartou
- Bankovním převodem - objednávku zaplatíte přímo ze svého internetového bankovnictví, případně přímo v bance. Jako variabilní symbol je potřeba uvést číslo Vaší kupní smlouvy. Mějte prosím na paměti, že tuto možnost platby je třeba domluvit na prodejně.
- Splátky - platba na splátky vám umožní rozdělit si cenu nákupu do menších měsíčních částek. S nákupem na splátky Vám rádi pomohou prodejci na našich prodejnách.
Kde mohu osobně uhradit zboží?
- osobně můžete platit na pokladnách našich prodejen
- pokladnou není vybaven náš centrální sklad v Praze, Horních Počernicích
- na výdejním skladě v Brně, Vídeňská lze platit pouze platební kartou
Nabízíte možnost platby na splátky?
- ano, spolupracujeme s externím partnerem, který zajišťuje splátkový prodej
- pokud máte zájem o tuto možnost financování, můžete se dostavit na naši prodejnu, kde Vám naši pracovníci poskytnou bližší informace
Jak mohu uplatit dárkovou poukázku zakoupenou v prodejně?
- dárkovou poukázku je možno uplatnit při platbě na pokladně prodejny
- dárkové poukázky, které jsou zakoupené na prodejně, nelze využít při nákupu na e-shopu
Nákup a objednávka
6 otázek
Mohu učinit objednávku po telefonu?
- je nutné se dostavit přímo na kamennou prodejnu. Pro distanční prodej platí jiné podmínky nákupu
- pokud byste chtěli učinit takovou objednávku, informace naleznete v sekci nejčastějších dotazů pro e-shop
Změna objednávky
- v případě potřeby změny objednávky nás prosím informujte co nejdříve, a to buď osobní návštěvou na prodejně nebo telefonicky
- pokud jste si objednali zboží na zakázku nebo z katalogu, je pravděpodobné, že se pracuje na výrobě zboží
- v takovém případě jsme oprávněni požadovat smluvní pokutu odpovídající 25 % kupní ceny zboží
Jak zjistím stav své objednávky?
- termín dodání Vaší objednávky je vždy uveden na Vaší kupní smlouvě
- pro bližší informace se můžete dostavit na naši prodejnu nebo se s námi spojit telefonicky
Jak zjistím dodání objednávky?
- o naskladnění objednávky Vás informujeme SMS zprávou, případně voláním na Váš mobilní telefon
Kde jsou k dispozici Všeobecné obchodní podmínky?
- VOP pro prodejny naleznete ZDE
- na každé prodejně
- ze zadní strany Vaší kupní smlouvy
Jaké služby poskytujete?
- detailní přehled o našich službách naleznete ZDE
Vrácení a reklamace
5 otázek
Jaký je postup, když chci vrátit zboží?
- o možnosti vrácení doporučujeme vždy dopředu informovat příslušnou prodejnu
- vrácení zboží je možné ve lhůtě 14 dnů ode dne, kdy jste zboží obdrželi
- podmínkou je, že zboží je nepoškozené a nebylo vyňato z původního obalu
- nelze vrátit zboží, které bylo objednáno na zakázku, zboží z katalogu, ložní prádlo, matrace, zboží z výprodeje a zboží se zjevným poškozením nebo vadou
- při vrácení zboží je potřebné se prokázat kupní smlouvou, kterou jste obdrželi při nákupu
- za vrácené zboží zpravidla nevyplácíme hotovost
- máte možnost vybrat si jiné zboží stejné či větší ceny, případně obdržet dárkovou kartu s platností 6 měsíců nabitou na hodnotu vráceného zboží
Obdržel jsem poškozené nebo nesprávné zboží
- pokud obdržíte poškozené nebo nesprávné zboží, okamžitě nás kontaktujte přes reklamační formulář na našich stránkách nebo telefonicky ZDE
- následně Vás bude kontaktovat naše reklamační oddělení
- prosím mějte na paměti, že požadavky jsou vyřizovány postupně
- pokud si přejete řešit Váš problém rychleji, spojte se s námi telefonicky
- telefonní čísla na prodejny naleznete ZDE
Chci vyřešit svoji reklamaci ihned
- vyvíjíme maximální úsilí, aby každá reklamace byla vyřešena co nejdříve
- pokud vada nebrání užívání, prosím mějte na paměti, že nám její vyřízení může zabrat nějaký čas. Vše však vyřešíme v zákonné lhůtě.
- v případě, že potřebujete více odpovědí, telefonní čísla na prodejny naleznete ZDE Kontaktujte prosím provozovnu, ve které jste nákup učinili.
Jak dlouhá je záruka na produkty zakoupené na prodejnách?
- pro běžné spotřebitele poskytujeme na zboží záruku 2 roky, u zboží z výstavy či expozice je pak záruka 1 rok
Jakým způsobem probíhá reklamace?
- přijetí reklamace Vám písemně potvrdíme
- následně budete informováni o možnostech řešení reklamace
Produkty
4 otázky
Je rozdílný sortiment na prodejnách a na e-shopu?
- zboží, které vidíte na našich internetových stránkách lze koupit i v prodejně
- na prodejnách je navíc dostupné zboží, které lze měnit na přání zákazníka. Je možné jej objednat například v jiné barvě, materiálu, rozměru a v případě čalouněného nábytku v jiné potahové látce.
Kde najdu návod k užívání, montáži a údržbě zboží?
- dokument ve formátu PDF si můžete stáhnout ZDE
Potřebuji pomoct s plánováním nábytku na míru, kuchyně apod.
- v takovém případě se obraťte na naše PRODEJNY
- nábytek na míru lze zakoupit pouze v prodejnách
Doprava a odběr zboží
5 otázek
Jaké jsou možnosti dopravy při nákupu na prodejně?
- máme pro Vás tři typy možností doručení domů:
- Basic – k prvním uzamykatelným dveřím
- Premium – s vynáškou veškerého zakoupeného zboží bez omezení počtu poschodí
- Diamond – s vynáškou veškerého zakoupeného zboží bez omezení počtu poschodí a navíc snesení a odvoz starého nábytku
- zapůjčení dodávky PŮJČ SI MĚ v prodejnách Praha Štěrboholy, Plzeň, Havířov, Hradec Králové
- vlastní odvoz - výdej ze skladu je možný během otevírací doby dané provozovny ZDE
Kontrola zboží při jeho převzetí
- při převzetí zboží zkontrolujte neporušenost balíků
- svým podpisem na dodacím listu či výdejním dokladu stvrzujete, že jste zboží převzali v pořádku
Je možné změnit domluvený termín dopravy?
- ano, kontaktujte prosím naši prodejnu nebo dispečera, se kterým jste si termín domluvili
- termín lze změnit maximálně 2 dny před plánovaným závozem
Jak dlouho mohu ponechat zboží na skladě?
- zboží je nutno odebrat do 5 pracovních dnů
- v případě pozdního vyzvednutí Vám může být účtován poplatek za uskladnění
Co když potřebuji ponechat zboží na skladě déle?
- v takovém případě je potřeba kontaktovat danou provozovnu
- záleží na momentálních kapacitách našich skladovacích prostorů
Montáž
5 otázek
Kde najdu montážní návod?
- montážní návody jsou součástí balení každého zboží
- na našich stránkách vždy u konkrétního produktu
- v případě, že si nevíte rady, můžete se obrátit na PRODEJNY
Potřebuji montáž nábytku
- montáž nábytku samozřejmě poskytujeme a informace naleznete ZDE
- obraťte se na zaměstnance na našich prodejnách
Nábytek mi nejde smontovat
- dle montážního návodu prosím zkontrolujte dostupnost všech dílů včetně spojovacího materiálu
- zjistíte-li rozdílnost, postupujte jako při reklamaci
- rozdílnost jste nezjistili, ale přesto Vám zboží nejde sestavit? Využijte naši službu Montážka. Více informací naleznete ZDE
Při montáži byla zjištěna rozdílnost barev
- některé díly jsou vybaveny krycí folií, zejména kovové díly jako nohy nebo materiály v provedení vysoký lesk
- pokud se jedná o rozdíl barev oproti vystavenému vzorku na prodejně, postupujte jako při reklamaci
Zboží bylo poškozeno při montáži
- v takovém případě se na nás můžete obrátit
- v rámci servisu pro naše zákazníky je možné objednat náhradní díly
Marketingové akce
4 otázky
Jak zjistím, co je nového a jaké akce právě probíhají?
- Stačí se přihlásit k odběru našeho newsletteru – pravidelně vám přinášíme informace o nejnovějších produktech, aktuálních slevách i speciálních nabídkách
- marketingové akce, které právě běží najdete na našich webových stránkách
- můžete také navštívit jednu z našich prodejen, kde Vám prodejci rádi pomohou
Kde najdu akční letáky?
- aktuální letáky naleznete ZDE
Lze využít více akcí najednou?
- není možné zpravidla kombinovat více druhů slev na jeden nákup
- na prodejně pro Vás naši prodejci najdou vždy nejlepší řešení
Jsou stejné marketingové akce pro prodejny i pro e-shop?
- marketingové akce se mohou lišit i v závislosti na šíři sortimentu
- zboží, které Vám rádi objednáme na zakázku nebo zboží z katalogu je dostupné pouze na kamenných prodejnách a platí pro něj tedy jiné marketingové akce