Osobní odběry vždy zdarma
95 % produktů skladem
Milion spokojených zákazníků
Košík 0.00 Kč
Produkt byl přidán do košíku
img
Ostatní produkty v košíku
produktů v košíku
Mezisoučet
0

Časté otázky - kamenné prodejny

Platby

4 otázky

Jakými způsoby mohu zaplatit?
  • Osobně - platbu provedete přímo na pokladně prodejny, a to buď hotově nebo platební kartou
  • Bankovním převodem - objednávku zaplatíte přímo ze svého internetového bankovnictví, případně přímo v bance. Jako variabilní symbol je potřeba uvést číslo Vaší kupní smlouvy. Mějte prosím na paměti, že tuto možnost platby je třeba domluvit na prodejně.
  • Splátky - platba na splátky vám umožní rozdělit si cenu nákupu do menších měsíčních částek. S nákupem na splátky Vám rádi pomohou prodejci na našich prodejnách.
Kde mohu osobně uhradit zboží?
  • osobně můžete platit na pokladnách našich prodejen
  • pokladnou není vybaven náš centrální sklad v Praze, Horních Počernicích
  • na výdejním skladě v Brně, Vídeňská lze platit pouze platební kartou
Nabízíte možnost platby na splátky?
  • ano, spolupracujeme s externím partnerem, který zajišťuje splátkový prodej
  • pokud máte zájem o tuto možnost financování, můžete se dostavit na naši prodejnu, kde Vám naši pracovníci poskytnou bližší informace
Jak mohu uplatit dárkovou poukázku zakoupenou v prodejně?
  • dárkovou poukázku je možno uplatnit při platbě na pokladně prodejny
  • dárkové poukázky, které jsou zakoupené na prodejně, nelze využít při nákupu na e-shopu

Nákup a objednávka

6 otázek

Mohu učinit objednávku po telefonu?
  • je nutné se dostavit přímo na kamennou prodejnu. Pro distanční prodej platí jiné podmínky nákupu
  • pokud byste chtěli učinit takovou objednávku, informace naleznete v sekci nejčastějších dotazů pro e-shop
Změna objednávky
  • v případě potřeby změny objednávky nás prosím informujte co nejdříve, a to buď osobní návštěvou na prodejně nebo telefonicky
  • pokud jste si objednali zboží na zakázku nebo z katalogu, je pravděpodobné, že se pracuje na výrobě zboží
  • v takovém případě jsme oprávněni požadovat smluvní pokutu odpovídající 25 % kupní ceny zboží
Jak zjistím stav své objednávky?
  • termín dodání Vaší objednávky je vždy uveden na Vaší kupní smlouvě
  • pro bližší informace se můžete dostavit na naši prodejnu nebo se s námi spojit telefonicky
Jak zjistím dodání objednávky?
  • o naskladnění objednávky Vás informujeme SMS zprávou, případně voláním na Váš mobilní telefon
Kde jsou k dispozici Všeobecné obchodní podmínky?
  • VOP pro prodejny naleznete ZDE
  • na každé prodejně
  • ze zadní strany Vaší kupní smlouvy
Jaké služby poskytujete?
  • detailní přehled o našich službách naleznete ZDE

Vrácení a reklamace

5 otázek

Jaký je postup, když chci vrátit zboží?
  • o možnosti vrácení doporučujeme vždy dopředu informovat příslušnou prodejnu
  • vrácení zboží je možné ve lhůtě 14 dnů ode dne, kdy jste zboží obdrželi
  • podmínkou je, že zboží je nepoškozené a nebylo vyňato z původního obalu
  • nelze vrátit zboží, které bylo objednáno na zakázku, zboží z katalogu, ložní prádlo, matrace, zboží z výprodeje a zboží se zjevným poškozením nebo vadou
  • při vrácení zboží je potřebné se prokázat kupní smlouvou, kterou jste obdrželi při nákupu
  • za vrácené zboží zpravidla nevyplácíme hotovost
  • máte možnost vybrat si jiné zboží stejné či větší ceny, případně obdržet dárkovou kartu s platností 6 měsíců nabitou na hodnotu vráceného zboží
Obdržel jsem poškozené nebo nesprávné zboží
  • pokud obdržíte poškozené nebo nesprávné zboží, okamžitě nás kontaktujte přes reklamační formulář na našich stránkách nebo telefonicky ZDE
  • následně Vás bude kontaktovat naše reklamační oddělení
  • prosím mějte na paměti, že požadavky jsou vyřizovány postupně
  • pokud si přejete řešit Váš problém rychleji, spojte se s námi telefonicky
  • telefonní čísla na prodejny naleznete ZDE
Chci vyřešit svoji reklamaci ihned
  • vyvíjíme maximální úsilí, aby každá reklamace byla vyřešena co nejdříve
  • pokud vada nebrání užívání, prosím mějte na paměti, že nám její vyřízení může zabrat nějaký čas. Vše však vyřešíme v zákonné lhůtě.
  • v případě, že potřebujete více odpovědí, telefonní čísla na prodejny naleznete ZDE Kontaktujte prosím provozovnu, ve které jste nákup učinili.
Jak dlouhá je záruka na produkty zakoupené na prodejnách?
  • pro běžné spotřebitele poskytujeme na zboží záruku 2 roky, u zboží z výstavy či expozice je pak záruka 1 rok
Jakým způsobem probíhá reklamace?
  • přijetí reklamace Vám písemně potvrdíme
  • následně budete informováni o možnostech řešení reklamace

Produkty

4 otázky

Je rozdílný sortiment na prodejnách a na e-shopu?
  • zboží, které vidíte na našich internetových stránkách lze koupit i v prodejně
  • na prodejnách je navíc dostupné zboží, které lze měnit na přání zákazníka. Je možné jej objednat například v jiné barvě, materiálu, rozměru a v případě čalouněného nábytku v jiné potahové látce.
Kde najdu návod k užívání, montáži a údržbě zboží?
  • dokument ve formátu PDF si můžete stáhnout ZDE
Potřebuji pomoct s plánováním nábytku na míru, kuchyně apod.
  • v takovém případě se obraťte na naše PRODEJNY
  • nábytek na míru lze zakoupit pouze v prodejnách
Mám zájem si nechat naplánovat kuchyni na míru
  • Kuchyňská studia najdete v prodejnách ASKO – NÁBYTEK. Podrobnější informace naleznete ZDE
  • Doporučujeme se na první schůzku objednat ZDE

Doprava a odběr zboží

5 otázek

Jaké jsou možnosti dopravy při nákupu na prodejně?
  • máme pro Vás tři typy možností doručení domů:
    • Basic – k prvním uzamykatelným dveřím
    • Premium – s vynáškou veškerého zakoupeného zboží bez omezení počtu poschodí
    • Diamond – s vynáškou veškerého zakoupeného zboží bez omezení počtu poschodí a navíc snesení a odvoz starého nábytku
  • zapůjčení dodávky PŮJČ SI MĚ v prodejnách Praha Štěrboholy, Plzeň, Havířov, Hradec Králové
  • vlastní odvoz - výdej ze skladu je možný během otevírací doby dané provozovny ZDE
Kontrola zboží při jeho převzetí
  • při převzetí zboží zkontrolujte neporušenost balíků
  • svým podpisem na dodacím listu či výdejním dokladu stvrzujete, že jste zboží převzali v pořádku
Je možné změnit domluvený termín dopravy?
  • ano, kontaktujte prosím naši prodejnu nebo dispečera, se kterým jste si termín domluvili
  • termín lze změnit maximálně 2 dny před plánovaným závozem
Jak dlouho mohu ponechat zboží na skladě?
  • zboží je nutno odebrat do 5 pracovních dnů
  • v případě pozdního vyzvednutí Vám může být účtován poplatek za uskladnění
Co když potřebuji ponechat zboží na skladě déle?
  • v takovém případě je potřeba kontaktovat danou provozovnu
  • záleží na momentálních kapacitách našich skladovacích prostorů

Montáž

5 otázek

Kde najdu montážní návod?
  • montážní návody jsou součástí balení každého zboží
  • na našich stránkách vždy u konkrétního produktu
  • v případě, že si nevíte rady, můžete se obrátit na PRODEJNY
Potřebuji montáž nábytku
  • montáž nábytku samozřejmě poskytujeme a informace naleznete ZDE
  • obraťte se na zaměstnance na našich prodejnách
Nábytek mi nejde smontovat
  • dle montážního návodu prosím zkontrolujte dostupnost všech dílů včetně spojovacího materiálu
  • zjistíte-li rozdílnost, postupujte jako při reklamaci
  • rozdílnost jste nezjistili, ale přesto Vám zboží nejde sestavit? Využijte naši službu Montážka. Více informací naleznete ZDE
Při montáži byla zjištěna rozdílnost barev
  • některé díly jsou vybaveny krycí folií, zejména kovové díly jako nohy nebo materiály v provedení vysoký lesk
  • pokud se jedná o rozdíl barev oproti vystavenému vzorku na prodejně, postupujte jako při reklamaci
Zboží bylo poškozeno při montáži
  • v takovém případě se na nás můžete obrátit
  • v rámci servisu pro naše zákazníky je možné objednat náhradní díly

Marketingové akce

4 otázky

Jak zjistím, co je nového a jaké akce právě probíhají?
  • Stačí se přihlásit k odběru našeho newsletteru – pravidelně vám přinášíme informace o nejnovějších produktech, aktuálních slevách i speciálních nabídkách
  • marketingové akce, které právě běží najdete na našich webových stránkách
  • můžete také navštívit jednu z našich prodejen, kde Vám prodejci rádi pomohou
Kde najdu akční letáky?
  • aktuální letáky naleznete ZDE
Lze využít více akcí najednou?
  • není možné zpravidla kombinovat více druhů slev na jeden nákup
  • na prodejně pro Vás naši prodejci najdou vždy nejlepší řešení
Jsou stejné marketingové akce pro prodejny i pro e-shop?
  • marketingové akce se mohou lišit i v závislosti na šíři sortimentu
  • zboží, které Vám rádi objednáme na zakázku nebo zboží z katalogu je dostupné pouze na kamenných prodejnách a platí pro něj tedy jiné marketingové akce

Hledáte
nejčastější otázky k nákupu na e-shopu?