Osobní odběry vždy zdarma
95 % produktů skladem
Milion spokojených zákazníků
Zavíráme prodejnu ve Znojmě
Košík 0.00 Kč
Produkt byl přidán do košíku
img
Ostatní produkty v košíku
produktů v košíku
Mezisoučet
0

Časté otázky

Zde najdete odpovědi na nejčastější otázky, s kterými se setkáváme, vyberte si, zda hledáte odpovědi k nákupu v našich kamenných prodejnách, nebo v e-shopu:

Nejčastější otázky k nákupu
na e-shopu
Nejčastější otázky k nákupu
v kamenných prodejnách

Platby

7 otázek

Jaké jsou možnosti platby?
  • Kartou online - pohodlný, rychlý a bezpečný způsob úhrady, který probíhá přímo na našich stránkách prostřednictvím zabezpečené platební brány
  • Bankovním převodem - objednávku jednoduše zaplatíte přímo ze svého internetového bankovnictví platebním systémem PayU
  • Na dobírku – celou sumu za objednávku uhradí zákazník řidiči při převzetí zboží
  • Google pay / Apple pay - umožňují rychlou a bezpečnou bezkontaktní platbu přímo z vašeho mobilního zařízení bez nutnosti zadávat údaje z karty
  • Splátky - platba na splátky vám umožní rozdělit si cenu nákupu do menších měsíčních částek s rychlým online vyřízením přímo při objednávce
  • Odložená platba - odložená platba vám umožní zaplatit za zboží až později, a to až do výše 25 000 Kč, bez nutnosti platit ihned při nákupu
Je platba kartou online při nákupu na e-shopu bezpečná?
  • platba kartou na našem e-shopu je naprosto bezpečná
  • při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure řešení, což je nejmodernější aplikace kartových asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na Internetu
  • údaje ze své platební karty zadáváte přímo bance
  • přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje
  • nikdo z našich zaměstnanců nemá přístup k údajům o Vaší kartě
Poskytujete nákup na splátky?
  • ano, nabízíme možnost platby na splátky ve spolupráci s naším partnerem
  • pokud máte zájem o tuto možnost financování, tak si můžete u každého produktu, otevřít splátkovou kalkulačku, ve které si sami zvolíte délku splátky
  • tuto platební metodu si můžete zvolit v košíku při dokončování objednávky
  • podmínky a možnosti platby na splátky se mohou lišit. Více informací naleznete na stránkách našeho partnera, kam budete při vytváření objednávky automaticky přesměrováni.
Kdy mi bude vystaven daňový doklad?
  • daňovým dokladem je faktura odeslaná v elektronické podobě, kterou obdržíte po doručení zboží e-mailem na Vámi zadanou e-mailovou adresu, která byla vyplněna v objednávce
  • změna daňového dokladu po doručení zboží není možná
Proč mi nefunguje platba kartou?
  • existuje více důvodů, proč Vám neprošla platba online:
    • skontrolujte, či máte povolené platby kartou online
    • výška objednávky presiahla možnosť Vášho limitu na karte
    • nedostatok financií na karte
    • expirácia karty
    • došlo k uzavretiu okna brány pri spracovaní platby
  • v takovém případě zavolejte na infolinku kde Vám naši kolegové pomohou situaci vyřešit: 232 000 222 / volba 2
Mohu uplatnit dárkovou poukázku zakoupenou v prodejně na e-shopu?
  • dárkovou poukázku, která je zakoupena na prodejně, nelze využít při nákupu na e-shopu
Existuje v e-shopu možnost odložené platby?
  • ano, v košíku e-shopu je k dispozici platební metoda – odložená platba PlatímPak
  • služba Vám umožní odložit platbu o 30 dní
  • hodnota objednávky nesmí překročit výši 25 000 Kč

Nákup a objednávka

6 otázek

Potvrzení objednávky
  • potvrzení objednávky obdržíte hned po jejím vytvoření prostřednictvím e-mailu
  • pokud toto potvrzení neobdržíte, kontaktujte nás na e-mailové adrese info.eshop@asko.net či na infolince 232 002 222 / volba 2, abychom prověřili problém nedoručeného potvrzení
Mám zájem o telefonickou objednávku
  • telefonickou objednávku v e-shopu můžete realizovat na lince 232 000 222 / volba 2
  • telefonické objednávky jsou možné realizovat:
    • Po – Pá 8:00 – 18:00 hod
    • So – Ne 9:00 – 16:00 hod
Je možné si zboží objednat přes e-shop a vyzvednout si ho na prodejně?
  • ano, osobní odběr je možný na všech našich prodejnách, a to zcela zdarma
  • objednejte si online, zvolte osobní odběr a vyzvedněte si objednávku již do pár minut
  • mapu prodejen naleznete ZDE (https://www.asko-nabytek.cz/nase-pobocky)
Nemohu se dovolat na infolinku 232 000 222 / volba 2
Jak zjistím stav své objednávky?
  • v případě osobního odběru Vám téměř obratem přijde notifikační e-mail k vyzvednutí objednávky
  • v případě expedice vás průběžně informujeme o stavu Vaší objednávky a ve chvíli, kdy objednávku přebírá dopravce, kontaktuje jej dle informací, které jsou v e-mailu
Kde jsou k dispozici obchodní podmínky?

Vrácení a reklamace

5 otázek

Jaký je postup při odstoupení od smlouvy?
  • odstoupení od smlouvy je možné ve lhůtě 14 dnů ode dne, kdy Vám bylo zboží doručeno
  • pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy vyplňte písemně formulář, který naleznete ZDE
  • po odeslání formuláře prosím vyčkejte na odpověď zákaznického servisu, které Vás bude kontaktovat v nejbližší možné době
  • na předem domluvenou prodejnu doručíte nepoškozené zboží zabalené v originálním obalu, na vlastní náklady
  • při vrácení zboží je potřebné se prokázat kopií faktury, kterou jste obdrželi na e-mail
Jak mohu změnit nebo zrušit svou objednávku?
  • pokud chcete změnit nebo zrušit svou objednávku, kontaktujte nás co nejdříve. Jakmile objednávku zpracujeme a odešleme, už nebude možné ji změnit nebo zrušit.
  • u objednávek, které ještě nebyly odeslány, provedeme změnu nebo zrušení podle vašeho požadavku
Co dělat, pokud jsem obdržel poškozené nebo nesprávné zboží?
  • pokud obdržíte poškozené nebo nesprávné zboží, okamžitě nás kontaktujte přes reklamační formulář na našich stránkách
  • následně vás bude kontaktovat naše reklamační oddělení
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace v e-shopu?
  • všechny reklamace vyřizujeme v zákonem stanovených lhůtách
Jak dlouhá je záruční doba na produkty zakoupené v e-shopu?
  • pro běžné spotřebitele trvá záruka dva roky, pokud není uvedeno jinak

Produkty

6 otázek

Kde najdu návod k čištění, montáži a údržbě produktů?
Chci si nechat naplánovat nábytek na míru
  • v takovém případě se obraťte naše prodejny ZDE
  • nábytek na míru nelze zakoupit přímo v e-shopu
Jsou ceny zboží v e-shopu stejné jako ceny v prodejnách?
  • ceny u produktů se mohou lišit v důsledku odlišných marketingových akcí
Jak zjistím dostupnost zboží?
  • dostupnost zboží je uvedena u každého produktu
Nemohu najít návod k montáži
  • montážní návod je součástí balení jednotlivých produktů
  • ke stažení na našich stránkách ho najdete v detailu každého produktu
  • v případě, že si nevíte rady, můžete se obrátit na infolinku 232 000 222 / volba 2
S montáží produktu si nevím rady
  • i v takovém případě Vám umíme pomoct
  • obraťte se na naše prodejny a dokupte si službu MONTÁŽKA
  • základní informace naleznete ZDE

Doprava a odběr zboží

6 otázek

Jaké jsou možnosti dopravy v e-shopu?
  • doručení domů našimi externími partnery před první uzamykatelné dveře
  • vlastní odvoz při osobním odběru
  • zapůjčení dodávky PŮJČ SI MĚ v prodejnách Praha Štěrboholy, Plzeň, Havířov, Hradec Králové
Jak probíhá expedice v e-shopu?
  • v den expedice obdržíte e-mailem potvrzení o expedici s číslem zásilky a kontaktem na externího dopravce
  • zboží se doručuje externím dopravcem v pracovní dny
  • zboží je doručeno na adresu dodání uvedené v objednávce před první vchodové dveře, pokud tomu podmínky dovolují
Kontrola zboží při jeho převzetí od řidiče
  • při převzetí zboží od řidiče zkontrolujte neporušenost balíků
  • pokud je některý z balíků poškozen, nepřebírejte jej od řidiče nebo zboží převezměte, ale do přepravního listu napište, že zboží bylo převzato s výhradou. Pokud se rozhodnete zboží nepřevzít, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese: info.eshop@asko.net
  • při převzetí také zkontrolujte, zda počet převzatých balíků souhlasí s počtem balíků uvedených na přepravním listu
Je možné změnit domluvený termín dopravy?
  • ano, pokud je zásilka vyexpedována ze skladu, termín dopravy lze změnit přímo s dopravcem
  • v případě, že zboží nebylo ještě vyexpedováno, kontaktujte náš zákaznický servis 232 000 222 / volba 2
Vynesete mi zboží z e-shopu do patra?
  • tuto službu v rámci e-shopu neposkytujeme
  • pokud máte zájem o službu vynáška, doporučujeme nákup v prodejnách, které tuto službu nabízejí
Jak zjistím, kdy bude moje objednávka doručena?
  • po vyexpedování vaší objednávky ze skladu vám zašleme potvrzující e-mail, že zakázku předáváme dopravci
  • následně vás kontaktuje dopravce a informuje o možnosti sledování zásilky
  • v případě jakýchkoliv změn kontaktujte dopravce

Marketingové akce

7 otázek

Jak se dozvím o novinkách a akcích?
  • můžete se přihlásit k odběru našeho newsletteru, kde pravidelně informujeme o novinkách, akcích a speciálních nabídkách
Kde najdu aktuální letáky a jejich platnost?
  • aktuální letáky s akčními cenami najdete ZDE
Kde najdu aktuální akce a jejich platnost?
  • marketingové akce můžete najít na hlavní stránce našeho e-shopu, v detailu každého produktu nebo na stránkách ZDE
Mohu se odhlásit ze zasílání newsletteru?
  • ano, pokud si nepřejete dostávat newslettery, můžete se kdykoli odhlásit prostřednictvím odkazu na konci e-mailu
Mohu kombinovat různé akce / slevy dohromady?
  • není možné kombinovat více slevových kódů na jeden produkt
  • každý kód je možné použít samostatně při nákupu
Na co platí narozeninová sleva?
  • narozeninová sleva nelze uplatnit na produkty, které jsou v letáku, akci či výprodeji
  • na tuto slevu máte nárok v případě vyplnění data narozenin
  • sleva Vám přijde jako dárek před datem Vašich narozenin
Jak fungují marketingové akce se slevovým kódem?
  • produkt, na který se akce vztahuje vložíte do košíku a v poli „vložit slevový kupón“ vyplníte slevový kód akce
  • následná sleva bude odečtena z prodejních cen produktů, na který se akce vztahuje
  • podmínky marketingových akcí naleznete vždy v podstránce, která informuje o akci

Platby

5 otázek

Jakými způsoby mohu zaplatit?
  • Osobně - platbu provedete přímo na pokladně prodejny, a to buď hotově nebo platební kartou
  • Bankovním převodem - objednávku zaplatíte přímo ze svého internetového bankovnictví, případně přímo v bance. Jako variabilní symbol je potřeba uvést číslo Vaší kupní smlouvy. Mějte prosím na paměti, že tuto možnost platby je třeba domluvit na prodejně.
  • Splátky - platba na splátky vám umožní rozdělit si cenu nákupu do menších měsíčních částek. S nákupem na splátky Vám rádi pomohou prodejci na našich prodejnách.
Kde mohu osobně uhradit zboží?
  • osobně můžete platit na pokladnách našich prodejen
  • pokladnou není vybaven náš centrální sklad v Praze, Horních Počernicích
  • na výdejním skladě v Brně, Vídeňská lze platit pouze platební kartou
Nabízíte možnost platby na splátky?
  • ano, spolupracujeme s externím partnerem, který zajišťuje splátkový prodej
  • pokud máte zájem o tuto možnost financování, můžete se dostavit na naši prodejnu, kde Vám naši pracovníci poskytnou bližší informace
Kdy dostanu daňový doklad?
  • daňovým dokladem je faktura, kterou obdržíte při nákupu na prodejně
  • změna daňového dokladu po sepsání kupní smlouvy není možná
Jak mohu uplatit dárkovou poukázku zakoupenou v prodejně?
  • dárkovou poukázku je možno uplatnit při platbě na pokladně prodejny
  • dárkové poukázky, které jsou zakoupené na prodejně, nelze využít při nákupu na e-shopu

Nákup a objednávka

6 otázek

Mohu učinit objednávku po telefonu?
  • je nutné se dostavit přímo na kamennou prodejnu. Pro distanční prodej platí jiné podmínky nákupu
  • pokud byste chtěli učinit takovou objednávku, informace naleznete v sekci nejčastějších dotazů pro e-shop
Změna objednávky
  • v případě potřeby změny objednávky nás prosím informujte co nejdříve, a to buď osobní návštěvou na prodejně nebo telefonicky
  • pokud jste si objednali zboží na zakázku nebo z katalogu, je pravděpodobné, že se pracuje na výrobě zboží
  • v takovém případě jsme oprávněni požadovat smluvní pokutu odpovídající 25 % kupní ceny zboží
Jak zjistím stav své objednávky?
  • termín dodání Vaší objednávky je vždy uveden na Vaší kupní smlouvě
  • pro bližší informace se můžete dostavit na naši prodejnu nebo se s námi spojit telefonicky
Jak zjistím dodání objednávky?
  • o naskladnění objednávky Vás informujeme SMS zprávou, případně voláním na Váš mobilní telefon
Kde jsou k dispozici Všeobecné obchodní podmínky?
  • VOP pro prodejny naleznete ZDE
  • na každé prodejně
  • ze zadní strany Vaší kupní smlouvy
Jaké služby poskytujete?
  • detailní přehled o našich službách naleznete ZDE

Vrácení a reklamace

5 otázek

Jaký je postup, když chci vrátit zboží?
  • o možnosti vrácení doporučujeme vždy dopředu informovat příslušnou prodejnu
  • vrácení zboží je možné ve lhůtě 14 dnů ode dne, kdy jste zboží obdrželi
  • podmínkou je, že zboží je nepoškozené a nebylo vyňato z původního obalu
  • nelze vrátit zboží, které bylo objednáno na zakázku, zboží z katalogu, ložní prádlo, matrace, zboží z výprodeje a zboží se zjevným poškozením nebo vadou
  • při vrácení zboží je potřebné se prokázat kupní smlouvou, kterou jste obdrželi při nákupu
  • za vrácené zboží zpravidla nevyplácíme hotovost
  • máte možnost vybrat si jiné zboží stejné či větší ceny, případně obdržet dárkovou kartu s platností 6 měsíců nabitou na hodnotu vráceného zboží
Obdržel jsem poškozené nebo nesprávné zboží
  • pokud obdržíte poškozené nebo nesprávné zboží, okamžitě nás kontaktujte přes reklamační formulář na našich stránkách nebo telefonicky ZDE
  • následně Vás bude kontaktovat naše reklamační oddělení
  • prosím mějte na paměti, že požadavky jsou vyřizovány postupně
  • pokud si přejete řešit Váš problém rychleji, spojte se s námi telefonicky
  • telefonní čísla na prodejny naleznete ZDE
Chci vyřešit svoji reklamaci ihned
  • vyvíjíme maximální úsilí, aby každá reklamace byla vyřešena co nejdříve
  • pokud vada nebrání užívání, prosím mějte na paměti, že nám její vyřízení může zabrat nějaký čas. Vše však vyřešíme v zákonné lhůtě.
  • v případě, že potřebujete více odpovědí, telefonní čísla na prodejny naleznete ZDE Kontaktujte prosím provozovnu, ve které jste nákup učinili.
Jak dlouhá je záruka na produkty zakoupené na prodejnách?
  • pro běžné spotřebitele poskytujeme na zboží záruku 2 roky, u zboží z výstavy či expozice je pak záruka 1 rok
Jakým způsobem probíhá reklamace?
  • přijetí reklamace Vám písemně potvrdíme
  • následně budete informováni o možnostech řešení reklamace

Produkty

4 otázky

Je rozdílný sortiment na prodejnách a na e-shopu?
  • zboží, které vidíte na našich internetových stránkách lze koupit i v prodejně
  • na prodejnách je navíc dostupné zboží, které lze měnit na přání zákazníka. Je možné jej objednat například v jiné barvě, materiálu, rozměru a v případě čalouněného nábytku v jiné potahové látce.
Kde najdu návod k užívání, montáži a údržbě zboží?
  • dokument ve formátu PDF si můžete stáhnout ZDE
Potřebuji pomoct s plánováním nábytku na míru, kuchyně apod.
  • v takovém případě se obraťte na naše PRODEJNY
  • nábytek na míru lze zakoupit pouze v prodejnách
Mám zájem si nechat naplánovat kuchyni na míru
  • Kuchyňská studia najdete v prodejnách ASKO – NÁBYTEK. Podrobnější informace naleznete ZDE
  • Doporučujeme se na první schůzku objednat ZDE

Doprava a odběr zboží

5 otázek

Jaké jsou možnosti dopravy při nákupu na prodejně?
  • máme pro Vás tři typy možností doručení domů:
    • Basic – k prvním uzamykatelným dveřím
    • Premium – s vynáškou veškerého zakoupeného zboží bez omezení počtu poschodí
    • Diamond – s vynáškou veškerého zakoupeného zboží bez omezení počtu poschodí a navíc snesení a odvoz starého nábytku
  • zapůjčení dodávky PŮJČ SI MĚ v prodejnách Praha Štěrboholy, Plzeň, Havířov, Hradec Králové
  • vlastní odvoz - výdej ze skladu je možný během otevírací doby dané provozovny ZDE
Kontrola zboží při jeho převzetí
  • při převzetí zboží zkontrolujte neporušenost balíků
  • svým podpisem na dodacím listu či výdejním dokladu stvrzujete, že jste zboží převzali v pořádku
Je možné změnit domluvený termín dopravy?
  • ano, kontaktujte prosím naši prodejnu nebo dispečera, se kterým jste si termín domluvili
  • termín lze změnit maximálně 2 dny před plánovaným závozem
Jak dlouho mohu ponechat zboží na skladě?
  • zboží je nutno odebrat do 5 pracovních dnů
  • v případě pozdního vyzvednutí Vám může být účtován poplatek za uskladnění
Co když potřebuji ponechat zboží na skladě déle?
  • v takovém případě je potřeba kontaktovat danou provozovnu
  • záleží na momentálních kapacitách našich skladovacích prostorů

Montáž

5 otázek

Kde najdu montážní návod?
  • montážní návody jsou součástí balení každého zboží
  • na našich stránkách vždy u konkrétního produktu
  • v případě, že si nevíte rady, můžete se obrátit na PRODEJNY
Potřebuji montáž nábytku
  • montáž nábytku samozřejmě poskytujeme a informace naleznete ZDE
  • obraťte se na zaměstnance na našich prodejnách
Nábytek mi nejde smontovat
  • dle montážního návodu prosím zkontrolujte dostupnost všech dílů včetně spojovacího materiálu
  • zjistíte-li rozdílnost, postupujte jako při reklamaci
  • rozdílnost jste nezjistili, ale přesto Vám zboží nejde sestavit? Využijte naši službu Montážka. Více informací naleznete ZDE
Při montáži byla zjištěna rozdílnost barev
  • některé díly jsou vybaveny krycí folií, zejména kovové díly jako nohy nebo materiály v provedení vysoký lesk
  • pokud se jedná o rozdíl barev oproti vystavenému vzorku na prodejně, postupujte jako při reklamaci
Zboží bylo poškozeno při montáži
  • v takovém případě se na nás můžete obrátit
  • v rámci servisu pro naše zákazníky je možné objednat náhradní díly

Marketingové akce

4 otázky

Jak zjistím, co je nového a jaké akce právě probíhají?
  • Stačí se přihlásit k odběru našeho newsletteru – pravidelně vám přinášíme informace o nejnovějších produktech, aktuálních slevách i speciálních nabídkách
  • marketingové akce, které právě běží najdete na našich webových stránkách
  • můžete také navštívit jednu z našich prodejen, kde Vám prodejci rádi pomohou
Kde najdu akční letáky?
  • aktuální letáky naleznete ZDE
Lze využít více akcí najednou?
  • není možné zpravidla kombinovat více druhů slev na jeden nákup
  • na prodejně pro Vás naši prodejci najdou vždy nejlepší řešení
Jsou stejné marketingové akce pro prodejny i pro e-shop?
  • marketingové akce se mohou lišit i v závislosti na šíři sortimentu
  • zboží, které Vám rádi objednáme na zakázku nebo zboží z katalogu je dostupné pouze na kamenných prodejnách a platí pro něj tedy jiné marketingové akce

Rádi Vám odpovíme na jakékoliv dotazy ZDE