Osobní odběry vždy zdarma
95 % produktů skladem
Milion spokojených zákazníků
Košík 0.00 Kč
Produkt byl přidán do košíku
img
Ostatní produkty v košíku
produktů v košíku
Mezisoučet
0
  • 05. 03. 2025
  • #INSPIRACE

Žijeme to s vámi

Překvapit v tom nejlepším slova smyslu. Novým vizuálním stylem, barevností, strhující energií, nápaditou hudbou i sebevědomým sloganem. Tím vším chce od této chvíle oslovit zákazníky nová reklamní kampaň ASKO-NÁBYTEK „Žijeme to s vámi“. A nikdo o ní neví víc než marketingová ředitelka Andrea Štěpánová.

Od 1. března má komunikace ASKO-NÁBYTEK zbrusu novou tvář, naprosto odlišnou od předchozího konceptu ztělesněného Jedníkem. Proč přichází zásadní změna právě teď?

„Změna není otázkou jednoho měsíce, dokonce ani roku, my na ní s kolegy pracujeme už šest let. Stejně jako naše konkurence jsme se museli nějak vyrovnat s těžkým obdobím covidu a po něm a každý reagoval na situaci na trhu po svém. Koncept animovaného Jedníka dokonale plnil svou roli v minulém období, kdy jsme se věnovali výhradně tzv. akční komunikaci zaměřené na speciální nabídky a slevové akce. Nová komunikace stále vychází z naší vize a mise, chceme být první volbou zákazníků při nákupu nábytku. Jen jsme našli nový, emotivnější a uvěřitelnější způsob, jak tuhle zprávu šířit.“

Na koho nová kampaň míří? Nebojíte se, že odradí stávající zákazníky?

„Dlouhodobě oslovujeme všechny, od nejmladších až po nejstarší zákazníky. Těm mladším jsme se doposud věnovali online, ale chceme je dostat do kamenných prodejen, kde jim naši poradci vždycky poradí a pomohou. V konečném důsledku to pro ně znamená úsporu času. Věříme, že stávajícím zákazníkům se nová kampaň bude také líbit a budeme si je i nadále hýčkat našimi službami a bonusovými nabídkami.“

Kdo stojí za rebrandem značky a z kolika návrhů jste vybírali?

„Tohle je vždycky týmová práce, krev a pot mých kolegů 😊, zainteresovaných lidí z ASKO-NÁBYTEK, se kterými hledáme to nejlepší řešení. Oslovili jsme sedm subjektů a dostali pět návrhů. Vítěz může být jen jeden. A naše volba padla na koncept agentury WMC Grey. Televizní spot natočil v produkci Boogiefilms režisér Pavel Soukup, který stojí za mimořádným filmovým počinem loňského roku, minisérií Metoda Markovič: Hojer.“

Kde všude se zákazníci s novou podobou komunikace setkají?

„Nejsilnější podpora se od začátku soustředí na televizi a online, v druhé vlně se zaměříme na obchody a postupně změníme všechny součásti komunikačního mixu. Je to náročný a nákladný proces, na který se musíme soustředit, a přece jen to chce čas.“

Taková změna s sebou nese velká očekávání. Jaká jsou ta nejdůležitější?

„Maximální zvýšení povědomí o značce ASKO-NÁBYTEK s důrazem na skvělé služby a zákaznický servis. Potřebujeme, aby si zákazníci automaticky spojili co nejširší nabídku s nadstavbou, která u nás funguje už léta, ale stále se o ní málo ví.“

Kdyby si zákazníci měli z rebrandu zapamatovat jedinou věc, jaká by to byla?

„Určitě slogan „žijeme to s vámi“. Jak to má být u těch nejlepších reklam: jediná věta vyjadřuje podstatu našeho podnikání. Jsme tu v jakékoliv životní etapě, od studentského pronájmu přes první samostatné bydlení, budování domova pro rozrůstající se rodinu, život s puberťáky i dětmi opouštějícími hnízdo, aby se vracely zase se svými dětmi zpátky domů na návštěvu k prarodičům. Jsme tu pro singles, páry, samotáře i společenské typy, minimalisty i milovníky opulentního stylu bydlení. Prostě to žijeme s vámi, ať jste v jakékoli životní fázi nebo situaci.“

Ovlivní nová kampaň blog Inspirace?

„Inspirace byla vždycky třešinkou na dortu. Tým, který na blogu pracuje, od začátku hledal a hledá originální vizuální řešení a nápadité koncepty prezentace našich výrobků. Chystáme pár novinek a těšíme se na to, že nová komunikace a blog Inspirace teď budou mnohem provázanější než kdykoliv předtím. Všechno, co děláme, má jediný cíl: vytvořit silnou emocionální vazbu mezi zákazníky a značkou ASKO-NÁBYTEK.“

Líbil se Vám článek? Dejte mu like

Zařiďte si svůj domov